12. marraskuuta 2016

Lemmikkimessut ja ARVONTAA!!!

Tänään lauantaina lähdettiin tyttö porukalla Lemmikkimessuille hesaan. 
Lemmikkimessut järjestettiin tänävuonna jo kahdettatoista kertaa. Itselleni messuilta tarttui todella paljon mukaan koiran ruokaa ja berran treeni tasku.
pahoittelen kuvan laatua. Tuossa kaikki mitä ostin ja sain näytepakkauksina. nuo belcando 1kg pussit maksoi 3e/kpl, hauhau:n lohi-peruna 1,5kg maksoi 5e, hauhau:n liha-ateriat maksoi 1e/kpl (norm. 2.40e), purenaturalin possun saparot 5e/3pussia, melkein kaikki muut olivatkin sit näytteitä paitti nuo mitkä on tos oikees alakulmassa.
 Voitin yhdestä arvonnasta kaksi lippua koira messuille 10.-11.12, mutta olen muutenkin menossa sinne töihin, joten ajattelin että arvon nuo liput jollekkin onnekkaalle!

Elikkäs osallistu arvontaan ja voita liput sinulle ja kaverillesi Koirat messuille 10.-11.12, liput voi käyttää jompanakumpana päivänä!

Arvonnan säännöt:
Osallistuaksesi arvontaan sinun täytyy kertoa mikä juuri sinun koirassasi on parasta tai jos et omista koiraa niin kerro miksi juuri sinun täytyisi voittaa liput koirat messuille.
Houkuttelethan kaverisikin osallistumaan arvontaan!
Osallistumis aika päättyy 19.11.2016 klo 12.00
Voittaja julkistetaan blogissa 20.11 klo 18.00 jolloin voittaja tiedon saatuaan ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse. Joten olettehan tarkkana sunnuntaina 20.11 klo 18.00!

Muistattehan että kysymyksiä saa vielä lähettää, jotta saahaan kunnon kysymyspostaus aikaiseksi!

11 kommenttia:

  1. Mun koira tekee hommia mulle ja sille on parasta mun kanssa tekeminen, sille pystyy opettaa melkei mitä vaa kun on niin miellyttämisenhaluinen. <3

    VastaaPoista
  2. täällä asustaa lapinkoira kero ja tervu puppe.

    Kerosta parasta on nöyryys, mutta samalla se pieni kiero lappalainen yllättää välillä.

    Pupessa ehdottomasti tykkään halusta kuunnella ja olla lähellä, se on koira joka karkoittaa painajaiset painautumalla viereen.

    molemmat ovat omia persoonia, sillä ihanan rasittavalla tavallaan :)

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Koirassani on parasta se, että se on kaikille ystävällinen ja todella sosiaalinen. Se tekee mun kanssa hommia täysillä ja nauttii siitä ja niin nautin mäkin.

    VastaaPoista
  5. Mun koirat on parhaita, koska ne rakastaa tehdä ja olla juuri mun kanssa. Ne on aktiivisia ja potentiaalisia harrastuskavereita, ja maailman parhaimpia ystäviä. Ei ne mitään kummempia perusteluja tarvitse, ne on kultaisimpia olentoja mitä maa päällään kantaa. Ne on mun koirat ja ne on parhaita, eikä toisia vastaavanlaisia löydy mistään.

    VastaaPoista
  6. Riimissä on parasta kuinka iloinen ja eloisa persoona se on, joka ei jätä mua koskaan yksin. Se on aina läsnä, aina valmis, ja miltei kaikin puolin sitä mitä ikinä uskalsin koiralta toivoa ja haaveilla.
    Supu taas on opettanut mulle niin paljon koirista, siitä on vuosien myötä kasvanut niin huippu tyyppi, joka loistaa erityisesti harrastuksissa.
    Molemmat ovat parhaita ystäviäni, jotka täydentävät minua niin hyvässä kuin pahassa. En niitä mihinkään vaihtaisi, on ne niin vahvasti osa minua.
    http://happybubblebox.org/blog/

    VastaaPoista
  7. Väinössä parasta on se että se on niin ihanan sosiaalinen ihmisiä kohtaa. Välillä kun on huono olla, niin sen luo voi vain mennä halaamaan koiraa ja Väinö halaa takaisin. Sanotaan etteivät koirat tykkää halaamisesta, mutta Väinö rakastaa kun sitä halataan ja se ottaa tiukan otteen omilla tassuillaan vyötäröstä ja halaa takaisin.

    Veetissä parasta on se, että se on aina niin positiivinen ja haluaa olla ja tehdä kaiken mitä muutkin. Se on myös hyvin mukautuva, eikä valita koskaa mistään.
    Ne ovat molemmat minulle erittäin rakkaita, enkä voisi koskaan kuvitella lupuvani kummastakaan. Ne ovat osa minua ja tekevät minusta kokonaisen.

    VastaaPoista
  8. Väinössä parasta on se että se on niin ihanan sosiaalinen ihmisiä kohtaa. Välillä kun on huono olla, niin sen luo voi vain mennä halaamaan koiraa ja Väinö halaa takaisin. Sanotaan etteivät koirat tykkää halaamisesta, mutta Väinö rakastaa kun sitä halataan ja se ottaa tiukan otteen omilla tassuillaan vyötäröstä ja halaa takaisin.

    Veetissä parasta on se, että se on aina niin positiivinen ja haluaa olla ja tehdä kaiken mitä muutkin. Se on myös hyvin mukautuva, eikä valita koskaa mistään.
    Ne ovat molemmat minulle erittäin rakkaita, enkä voisi koskaan kuvitella lupuvani kummastakaan. Ne ovat osa minua ja tekevät minusta kokonaisen.

    VastaaPoista
  9. Kotoa löytyy KOLME koiraa; Aussie, sheltti ja corgi cardigan.
    Mikä niissä parasta? Laumahenki. Se lauman turva, lämpö, rakkaus, tasapaino. Vaikka riidellään, sovitaan samantien. Pienintä eikä myöskään isointa ei kiusata. Nuorin ei kiusaa, eikä vanhin. Pesevät toistensa korvat, silmät ja jopa vanhin narttu pesee nuoremman aussien pippelin.. :D Tämä heijastuu myös minuun ja mieheeni (joka lähtisi mukaani messuille) ja me vilpittömästi pidämme "isosta" laumastamme. Lauma saattaa vielä kasvaa yhdellä aussiella ensi kesänä ja emme voisi enempää olla innoissaan.

    Tämän LAUMAN tasapainon ja rakkauden kun saisi ihmisiin niin maailmassa olisi moni muu asia paremmin!

    VastaaPoista
  10. Sennissä on ehdottomasti parasta se, että se on aina valmiina työskenteleen mun kanssa! Se on oma hömppä itsensä, joka saa mut aina iloiseks kommelluksillaan vaikka mulla ois huono päivä. Maailman paras terapiakoira, jota ilman en ois selvinny viime vuoden vaikeista ajoista <3

    VastaaPoista
  11. Voittaja on nyt julkistettu! Käyhän kurkkaamassa uusin teksti!

    VastaaPoista