25. lokakuuta 2016

Kauan odotettu loma!

Olihan tätä jo odotettu, nimittäin syyslomaa! Ajatus siitä, että enää 3/4 osaa peruskoulua jälellä. Heti perjantaina äitini koira Vickan tuli minulle hoitoon kolmeksi yöksi, kun äiti läks risteilylle ruottiin. Hyvin tuli Vickan ja Urpo toimeen keskenään, vaikka tilaa ei mun kämpässä ole todellakaan paljoa. Onneksi on aidattu piha missä temmeltää. Käytiin myös isommalla koira porukalla lenkkeilemässä lauantaina.
Pahoittelut kuvan laadusta!

Vickan lähtikin sit maanantaina takas äidille ja mä+laitoksen vekaroiden osasto alettiin pakkaamaan kamoja ja lähettiin kohti repoveden kansallispuistoa, yhdeksi yöksi retkeilemään. Tietysti Urpo mukana! ;)

 Repovedellä me yövyttiin varaus kodassa. Kivaa oli ja makkaraa saatiin niin paljon, että vähään aikaan ei tarvii makkaraa syödä...
NAMSKIS!!!

Oltiin tosiaan vaan yhden yön retkellä, eli tiistaina aamusta jo lähdettiin kodasta vielä pihalle grillaamaan ja siitä autoille päin.. Oli muuten jännä, kun oltiin grillaamassa ja sit alkoki satamaan lunta. LUNTA!!! Jeeee!
Lumipää!
Autoille saavuttua, mä olinkin ihan läpimärkä ja Urpo oli aivan poikki! 
"keppihullu mä oon"
Huomenna keskiviikkona me mennään pitkästä aikaa treenailemaan ja perjantaina auto starttaa kohti Klaukkalaa ja tokonuorten syysleiriä! Tokonuorten valmennusviikonlopusta lisää siis ensi viikolla!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti