14. tammikuuta 2017

salaiset suunnitelmani

Mulla on pitkään ollut suunnitelmissa järjestää Match Show yhdeksännenluokan lopputyöksi. Olen jo viime Marraskuusta asti alkanut viemään asioita eteenpäin ja tämän viikon tiistaina kaikki varmentui ja minä järjestän hyväntekeväisyys Match Show:n tänä keväänä!

Voisin kertoa teille jo kaiken, mutta asioita täytyy viedä eteenpäin pikkuhiljaa. Mätsäri päiväkin on jo tiedossa. Hyväntekeväisyys kohde on vielä mietinnässä, koska mietin joko Team Rokkaa tai Suomen invaliidiliiton avustajakoiria. Kallistun enemmän Team Rokan puoleen, mutta ihan varma en vielä ole. Sponsoriksi olen saanut Pedigreen, Heinolan lemmikkistoren ja K-Market Kylätähden. 
Olen jo tehnyt pokaalit ja ruusukkeetkin valmiiksi. Enään puuttuu poliisille tapahtuma ilmoituksen teko ja mainoksen jakaminen. 

Tiistaina sain tietää myös, että saan jatkaa kennelliiton tokonuorissa ja pääsen Saksalan seikkailukeskuksen koiraleirille ohjaajaksi! Voisiko sanoa, että stressi taso laski 90%.

Tämä viikko on ollut kaikinpuolin mahtava ja sen kunniaksi haluaisin pitää pienenpientä arvontaa!
Eli arvon tommosen pienen Pedigree tuotepaketin johon kuuluu muutama dentastix, dentaflex, jumbone mini paketti ja trixien iso vinku pallo!

Arvontaan osallistuaksesi sinun täytyy käydä tykkäämässä Urpon facebook sivusta Theaussiet! Tuotepaketti arvotaan sivusta tykkäjien kesken!
Osallistumis aikaa on 22.1.2017 klo 12 asti!

Viime postauksessa oli kuva Urpon ruokinta määristä ja nyt saatte kuvan siitä miltä se todellisuudessa näyttää. Urpon ruokaan kuuluu nautajauhenliha, kanankauloja 3kpl, merilevä, kalkki, ADE-vitamiini liuos, sinkki, biotiini, lohiöljy ja joskus mangnesium. Nyt on saanut myös kananmunaa, kun itse en pysty enään sitä syömään, koska söin sitä kyllästymiseen asti. Pelkkä ajatteleminen alkaa jo oksettamaan.

Viime postauksessa kerroin, että olen aloittanut elämäntapa muutoksen ja mulla on sokeriton tammikuu. Hyvin on sokeriton pitänyt ja nyt olen muutamana päivänä käynyt kävelemässä jopa 9km/päivä!

JOPOn kevään ensimmäinen työ-jakso lähestyy ja todennäköisesti pääsen koirakikalle töihin! On tosi hienoa päästä tekemään töitä usean huskyn kanssa.

Me ei olla treenattu tällä viikolla ollenkaan ja ensviikon alussa Urpo on hoijossa, kun ite lähen luokan kanssa piispalaan leireilemään. Ehkä pieni tauko on ihan hyvä.

2 kommenttia: