31. heinäkuuta 2017

Ja arvonnan voittaja on..



Blogi on saanut aivan hurjasti uusia lukijoita ja 30 lukijan raja ylittyi! En mä ilman teitä tänne edes kirjottelis.

Kannukseen muutto lähestyy ja enään pari viikkoa niin siellä ollaan koirineen täysin tuntemattomassa paikassa tuntemattomien ihmisten seassa. Onneksi meidän luokalla on jo WhatsApp ryhmä ja ollaan jo tutustuttu toisiimme.
Mua ei oikeastaan vielä jännitä, mutta mulla on kauhea tarve pakata jo kaikki, vaikka tarviin vielä monia asioita kahden viikon aikana.

No, mutta asiaan! Saatoin käydä Mustissa ja Mirrissä shoppailemassa. Tällä kertaa mukaan tarttui vaan yksi 20e lahjakortti sille onnekkaalle jonka nimi alla olevassa videossa tulee ilmi. Olisi ollut lukija määrä aika lähellä 40, jotta mukaan olisi tarttunut 2x20e lahjakortit :)

Tällä kertaa minä suoritin esiarvonnan ja arvoin viisi onnekasta jotka pääsivät Urpon käsittelyyn.

(Jos video ei näy, kerrothan sen minulle)

Onnetar Urpo nosti lapun jossa luki nimi, Silja Väisänen. 
ONNEA!

Otathan pikimmiten yhteyttä sähköpostiini ilona.aamu@gmail.com, jotta saadaan paketti postissa liikkeelle :)


1 kommenttia:

  1. Siis minä!? Eikä. :D Vautsi. Pistän sähköpostia tulemaan! :)

    VastaaPoista