28. heinäkuuta 2016

Kuulumisia ja retkeilyä repovedellä

Heti alkuun pahoittelut ettei meistä ole kuulunut mitään vähään aikaa. Koko heinäkuu on ollut niin kiireinen. Aika on kulunut töissä ja ripari jutuissa. 13.7 Urpo läks serkkuni luokse hoitoon yli viikoksi, koska mulla oli rippileiri. Urpo oli käyttäytynyt hoidossa hyvin, lukuunottamatta hevoskopin sähköjohtojen syömistä. Miks ihmeessä se tykkää niin paljon johdoista. Mun luona se on katkonu varmaan kolme antenninjohtoa, 4 kertaa telkkarin johon ja puhelimen laturin johtoja ties kuinka paljon. Kunnes löysin aineen jota sivelin johtoihin.. Sen jälkeen ei oo ainuttakaan johtoa katkottu. Suosittelen käyttämään HOT TABASCOA jos koirasi on addiktoitunut johtoihin. 
Viime sunnuntaina mulla oli konfirmaatio ja rippijuhlat ja Urpo tuli samana päivänä mun luokse takaisin. Urpo sekos ihan totaalisesti kun näki mut. Sunnuntaina myös näin Alman ja Hetan. Heta jäikin sit laitokselle mun kanssa, koska yksi laitoksen nuorista lainaa Hetaa koiraleirille. 
Maanantaina minä, laitoksen ohjaaja ja mun kaveri + Urpo ja Heta suunnattiinkin repoveden kansallispuistoon retkeilemään. Päivä oli tosi kiva, mutta hiukan liian kuuma koirille. Hyvin koirat kuitenkin jaksoi , kun pääsivät uimaan useissa kohdissa reitin varrella. Päivän kohokohta oli se että puhelimeni on tainnut pudota jonnekkin luontoon. En ole vieläkään löytänyt sitä...
Alla pari kuvaa repovedeltä

Viikon paras päivä on ehottomasti ollu keskiviikko!!! Nimittäin sain uuden kameran CANON EOS 700D! Olihan se heti pakko kokeilla ottaa muutamia kuvia









0 kommenttia:

Lähetä kommentti