6. joulukuuta 2016

ITSENÄISYYSPÄIVÄN KUVAILUJA

Itsenäisyyspäivän kunniaksi päätin lähtä taas ulkoiluttamaan kameraa ja harjoittelemaan uusilla opeilla kuvaamista!

Tää teksti sisältää siis vain pitkän pätkän kuvia, koska ei olla edes treenattu pitkään aikaan, niin ei voi siitäkään kirjoittaa. Mun puolesta Urpo saa olla treeni vapaalla ensviikkoon asti.
Huomennahan se lähteekin hoitoon kun minä lähden torstaina töihin. 

Mutta siirrytäämpä nyt niihin kuviin!

höntti <3

Näyttää et Upi ois tukehtumas johonki.. :D

"lurps"

kuono <3




Se lähtee lentoon :P




Komea jätkä <3


1v 4kk <3

<3



Mun mielestä onnistuin ottamaan tosi kivoja kuvia ja nuita ei oo edes muokattu.
Yleensä en oo koskaan tyytyväinen mun ottamiin kuviin, kun ei mulla edes ole se maailman paras kamerakaan, mutta nyt lähiaikoina on tullu tosi kivoja kuvia!

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ, TOIVOTTAA AAMU JA URPO!!! <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti